Waar kan ik een kleine grillpan kopen? (Max 14cm doorsnede)

Ik ben op zoek naar een 1 persoons grillpan. Ik heb naar mijn gevoel alles afgezocht, maar nog steeds geen kleine grillpan gevonden. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.3K
anneliez
11 jaar geleden
waarom neem je geen tafelgrill, zo een die je dubbel kan doen zodat er ook tosti's in gaan
Amadea
11 jaar geleden
In Nieuw Zeeland verkoopt men ze: http://www.chefscomplements.co.nz/shop/cookware/product-list/details/_cat2_/1100/SALE/_prod_/Avanti-Singles-14cm-Coloured-Grillpan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vriendin van mij is al jaren op zoek naar een klein grillpannetje. Ze is een beetje 'kwaad' dat grillpannen niet gemaakt worden voor personen die alleen wonen, net zoals het moeilijker is om kleine porties verse groenten, vlees, vis... te kopen. Nu wou ik haar voor Kerst zo'n mini grillpan cadeau doen. Helaas ben ik nu tot de conclusie gekomen dat kleine maten ECHT onvindbaar zijn. Hopelijk heeft iemand nog een tip waar ik terecht kan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor de tip Amadea, helaas worden die pannen (die overigens perfect zijn) enkel verstuurd naar adressen in Nieuw Zeeland...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de action verkopen ze kleine wokpannetjes. het is messchien geen grillpan maar je kunt er wel mee voorruit

Antwoorden (2)

Ik heb niet al te lange tijd geleden eentje gevonden bij Intratuin te Aarschot in de afdeling waar ze barbecues verkopen. Ze hadden toen 2 maten een grote rechthoekige en een kleinere vierkante.
Ik veronderstel dat als ze die in Aarschot verkopen ze die ook in andere filialen verkopen.
Nog een kleine opmerking: het zijn geen goedkope pannen maar wel goede. (ik dacht ergens rond de 43 euro voor de kleine de grote weet ik niet meer)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien is het een idee voor je om eens bij een 2e hands of kringloopwinkel te kijken, daar vind je soms voor kleine prijsjes spullen, die je in de winkel niet (meer) als nieuw kunt vinden.

ook kan ik me voorstellen, dat je net als ik 43 euro voor een pannetje iets te veel vind.

Toegevoegd na 8 uur:
in plaats van een grillpan die ik vroeger had, maar ik was er niet zo blij mee, heb ik later een grillplaat die je dubbel kan doen, gekocht.
daar deed ik alles mee: van een tosti, naar een visje (niet dubbel), een karbonade en een biefstuk, het was praktisch.
deze was wel duurder, maar heb ik al vele jaren en was het geld dik waard!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok, €43 is veel maar het is goed spul dat de eerste 10 jaar niet stuk te krijgen is. (en heel waarschijnlijk nog veeeeeeeeeel langer)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat geloof ik graag! en als je het kunt besteden daaraan, meteen doen, als je tenminste het merk kent en weet dat het het geld waard is.
bewaar je bon goed, dan kun je terugvallen op garantie, voor die prijs lijkt me wel de moeite. :)